7 Stappen

Hieronder ziet u een overzicht met 7 stappen voor het verhuren van een woning bij Uw Partner in Onroerende Zaken BV:

  1. Vrijblijvende afspraak met een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken BV
  2. Opname van de woning
  3. Online plaatsen van de woning
  4. Bezichtigingen potentiële huurder(s)
  5. Huurovereenkomst opstellen en ondertekenen
  6. Inspecteren en de sleuteloverdracht
  7. Extra diensten

1. Vrijblijvende afspraak met een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken BV


Wanneer u geïnteresseerd bent om uw woning via Uw Partner in Onroerende Zaken BV te verhuren neemt u dan contact op met Uw Partner in Onroerende Zaken BV. Een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken BV komt vrijblijvend bij u langs om de verhuurmogelijkheden van uw woning te bespreken.


2. Opname van de woning


Bij de opname van uw woning zal een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken BV de gegevens met betrekking tot de verhuur van de woning met u doornemen. Verder worden er op verzoek foto’s (i.o. door een fotograaf) gemaakt van de woning die op diverse websites geplaatst zullen worden. Na de opname van de woning maken wij een tekst op en zal de woning zo snel mogelijk online worden geplaatst.


3. Online plaatsen van de woning


Zodra Uw Partner in Onroerende Zaken BV beschikt over de benodigde gegevens van de woning, zal deze worden geplaatst op diverse online portalen waaronder Funda.nl , Pararius.nl , uwpartnerinoz.nl en de social media kanalen van Uw Partner in Onroerende Zaken BV.


4. Bezichtigingen potentiële huurder(s)


Een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken BV zal de woning gaan bezichtigen met een aantal potentiële huurders. Wanneer een potentiële huurder de woning daadwerkelijk wil gaan huren zal deze op verzoek worden voorgesteld aan de verhuurder. Door middel van een uitgebreid screeningsproces zal Uw Partner in Onroerende Zaken BV een geschikte huurder selecteren. U als verhuurder bepaalt de uiteindelijke gunning van de woning.


5. Huurovereenkomst opstellen en ondertekenen


Zodra er een nieuwe huurder is geselecteerd zal de huurovereenkomst worden opgesteld door Uw Partner in Onroerende Zaken BV. Voordat deze naar de nieuwe huurder wordt gestuurd zal deze eerst in concept naar u als verhuurder worden gestuurd. Na akkoord door huurder en verhuurder draagt Uw Partner in Onroerende Zaken BV zorg voor ondertekening van alle benodigde documenten. Daarnaast incasseert Uw Partner in Onroerende Zaken BV de eerste betaling van huur en borg voor de verhuurder.


6. Inspecteren en de sleuteloverdracht


Wanneer de huurovereenkomst door beide partijen is ondertekend zal Uw partner in Onroerende Zaken BV zorg dragen voor de sleuteloverdracht/inspectie van de woning. Tijdens de sleuteloverdracht zal ook de woning geïnspecteerd worden aan de hand van een uitgebreid inspectierapport en/of inventarislijst. Tevens zal er een fotoreportage worden gemaakt van de oplevering van de woning ter aanvulling van het inspectierapport. Binnen twee weken na oplevering van de woning ontvangen zowel huurder als verhuurder een e-mail met daarin de door u getekende documenten.


7. Extra diensten


Tijdens de verhuurperiode kan Uw Partner in Onroerende Zaken BV u extra diensten aanbieden zoals; administratief beheer, schoonmaakservice, schilder en kluswerkzaamheden. Uw Partner in Onroerende Zaken BV werkt samen met groot aantal gerenommeerde multinationals onder andere Rabobank, Albert Heijn, Forbo, Olam, ADM, ABN AMRO en Randstad voor het vinden van (tijdelijke) woonruimte voor expats en werknemers.

Share by: