In 7 stappen verhuren.

  1. Vrijblijvende afspraak met een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken
  2. Opname van de woning
  3. Online plaatsen van de woning
  4. Bezichtigingen potentiële huurder(s)
  5. Huurovereenkomst opstellen en ondertekenen
  6. Inspecteren en de sleuteloverdracht
  7. Extra diensten

1.Vrijblijvende afspraak met een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken

Wanneer u geïnteresseerd bent om uw woning via Uw Partner in Onroerende Zaken te verhuren neemt u dan contact op met Uw Partner in Onroerende Zaken. Een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken komt vrijblijvend bij u langs om de verhuurmogelijkheden van uw woning te bespreken.


2.Opname van de woning

Bij de opname van uw woning zal een makelaar van Uw Partner in Onroerende Zaken de gegevens met betrekking tot de verhuur van de woning met u doornemen. Verder worden er op verzoek foto’s (i.o. door een fotograaf) gemaakt van de woning die op diverse websites geplaatst zullen worden. Na de opname van de woning maken wij een tekst op en zal de woning zo snel mogelijk online worden geplaatst.


3.Online plaatsen van de woning

Zodra Uw Partner in Onroerende Zaken beschikt over de benodigde gegevens van de woning, zal deze worden geplaatst op diverse online portalen waaronder Funda.nl , Pararius.nl , uwpartnerinoz.nl en de social media kanalen van Uw Partner in Onroerende Zaken.


4.Bezichtigingen potentiële huurder(s)

Een makelaar van Uw Parner in oZ zal de woning gaan bezichtigen met een aantal potentiële huurders. Wanneer een potentiële huurder de woning daadwerkelijk wil gaan huren zal deze op verzoek worden voorgesteld aan de verhuurder. Door middel van een uitgebreid screeningsproces zal Uw Partner in Onroerenden Zaken een geschikte huurder selecteren. U als verhuurder bepaalt de uiteindelijke gunning van de woning.


5.Huurovereenkomst opstellen en ondertekenen

Zodra er een nieuwe huurder is geselecteerd zal de huurovereenkomst worden opgesteld door Uw Partner in Onroerende Zaken. Voordat deze naar de nieuwe huurder wordt gestuurd zal deze eerst in concept naar u als verhuurder worden gestuurd. Na akkoord door huurder en verhuurder draagt Uw Partner in Onroerende Zaken zorg voor ondertekening van alle benodigde documenten. Daarnaast incasseert Uw Partner in Onroerende Zaken de eerste betaling van huur en borg voor de verhuurder.


6.Inspecteren en de sleuteloverdracht

Wanneer de huurovereenkomst door beide partijen is ondertekend zal Uw partner in Onroerende Zaken zorg dragen voor de sleuteloverdracht/inspectie van de woning. Tijdens de sleuteloverdracht zal ook de woning geïnspecteerd worden aan de hand van een uitgebreid inspectierapport en/of inventarislijst. Tevens zal er een fotoreportage worden gemaakt van de oplevering van de woning ter aanvulling van het inspectierapport. Binnen twee weken na oplevering van de woning ontvangen zowel huurder als verhuurder een e-mail met daarin de door u getekende documenten.
7.Extra diensten

Tijdens de verhuurperiode kan Uw Partner in Onroerende Zaken u extra diensten aanbieden zoals; administratief beheer, schoonmaakservice, schilder en kluswerkzaamheden.Uw Partner in Onroerende Zaken werkt samen met groot aantal gerenommeerde multinationals onder andere Rabobank, Albert Heijn, Forbo, Olam, ADM, ABN AMRO en Randstad voor het vinden van (tijdelijke) woonruimte voor expats en werknemers.Wij komen graag naar u toe om de verhuurmogelijkheden van uw woning te bespreken. Bel ons voor een afspraak!
Voor meer informatie en onze tarieven kunt u contact opnemen met Uw Partner in Onroerende Zaken of via onderstaand contact formulier,
wij nemen dan contact met u op.

Heeft u nog vragen we nemen graag contact op!

Laat ons u bellen!